Subject: FW: Pirmastu II liivakarjääri maavara kaevandamisloa muutmise taotlus
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: Tanel Mäger <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 11:38:44 +0300

Tere,

Edastan registreerimiseks.
Parimat,

Tiit Harjak

From: Tanel Mäger <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 2, 2024 11:17 AM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Pirmastu II liivakarjääri maavara kaevandamisloa muutmise taotlus

Tere!

Kobras OÜ koostab Viljandimaal Viljandi vallas Lolu külas asuva Pirmastu
II liivakarjääri maavara kaevandamisloa muutmise taotlust. Kaevandamisloa
muutmine on vajalik, kuna karjääri jääkvaru mahu ja kvaliteedi
täpsustamise töö tulemusena muutus mäeeraldisel asuva varuploki nr 8
maavara liik ning kaevandatava varu kogus. Seega soovitakse
kaevandamisluba viia vastavusse maavarade registris olevate uute
andmetega. Kaevandamisloa muutmisel kehtivaid mäeeraldise ja selle
teenindusmaa piire muuta ei soovita. Samuti ei pikendata kaevandamisloa
kehtivusaega.

Pirmastu II liivakarjääri mäeeraldis kattub kirdeosas kuni ~1,4 m ulatuses
Viljandi-Rõngu riigi tugimaantee nr 52 kaitsevööndiga. Mäeeraldise
teenindusmaa kattub idaosas kuni ~23 m ulatuses Viljandi-Rõngu riigi
tugimaantee nr 52 kaitsevööndiga ning lõunaosas kuni ~26 m ulatuses
Loodi-Nõmme riigi kõrvalmaantee nr 24160 kaitsevööndiga (vt mäeeraldise
plaan). Mäetööde tulemusena on mäeeraldise teenindusmaale moodustatud
katendivallid, mis jäävad teenindusmaa idaosas riigitee nr 52 teemaa
katastriüksuse piirist ~10-13 m kaugusele ning teenindusmaa lõunaosas
riigitee nr 24160 teemaa katastriüksuse piirist ~12-16 m kaugusele. Palume
kooskõlastada mäeeraldise ja selle teenindusmaa kattumine riigiteede
kaitsevööndiga senises ulatuses.

Maavara väljaveoteena kasutatakse olemasolevat mahasõitu riigiteelt nr
24160 km 6,21, mille asukoht on näidatud mäeeraldise plaanil. Väljaveotee
puhul tuuakse kaevandmisloa muutmise taotluses välja Transpordiameti
26.06.2024 kirjas nr 7.1-7/24/18027-4 esitatud tingimused.

Lugupidamisega

Tanel Mäger

Geoloog, diplomeeritud mäeinsener tase 7
Kobras OÜ

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.